morot

ueeeeee nånting. Idag är det söndag. jag haaaatar söndagar, för söndagar borde inte höra till helgen.jag tycker istället att de borde vara typ försprång till nästa vecka. fredag, lördag, försprång till nästa vecka, måndag, tisdag.
det låter bra mycket bättre....
Iaf så idag har jag ägnat dagen till mattepluggning i cirka 5 timmar, sen har jag ätit paj, sen har jag fått en finne i pannan, sen satt jag och victoria på en bänk och det kom fram en äcklig gubbe som ville att vi skulle fotografera honom, men då sprang vi iväg och sen fasnade min klänning i min väska och det blev fel. sen måste jag klippa mitt hår för att de har blivit jätte slitet igår när vi gjorde nånting med det och sen har jag ätit världens godaste vårrullar som sabinas farfar bakat och sen har vi haft världens snyggaste ansiktsmaskar på oss och man ser verkligen inte ut som ett spöke i dom. samt lekt norskfylla i en park och cyklat på nån sexmanacykel tyyp

image80
även snygga människor kan ha roligt

Kommentarer
Postat av: victoria

mahaa, lyckat helg tycker jag liksom :D

2007-10-21 @ 21:01:00
Postat av: Sara

Oj vad ni är snygga hörrni! xD

2007-10-21 @ 22:12:18
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0