snor

hej kära bloggen
hur mår du? jag mår bra

Idag är det min dag, jag väcktes med ljuv sång, tårta, paket och eld-dans vid sängen av victoria. Not. Sen vaknade jag upp och insåg att allting var en dröm. Jag vaknade istället av ett element som lät som en motorsåg och victoria som snarkade, najs. Så jag väkcte henne och käkade frukost och tittade på saw 3.Jag fick påminna henne om att gratta mig till och med, fick påminna alla andra också. Men inte bullen, hon kom ihåg och sende över ett snyggt telegram där det stod: GRATTIS! och jag skickade tillbaka ett likadant till henne, fast där stod de: TACK DESAMMA!!!!!

joo, det är nämligen min namnsdag idag (det är ännu inte försent att ringa och gratta, telefonslussarna stängs inte förän 00.00, fast dåå kommer jag redan sova). Detta var en braig dag tycker jag, fastän jag är förkyld och snorar på allt och alla. Alltid ett leende på läpparna! :p
Och juste, det är även isabellas namnsdag idag, det var just därför som jag bokat denna vackra, soliga dag med just henne. Och det var typ världens bästa beslut. För vi hade det skit mysigt och jag bjussa henne på fika och hon bjussade mig. Och sen proppade vi i oss massa choklad och muffins och morotskaka och daimkaka med grädde och kaffe och massa annat. Nu är jag ännu tjockare. Och jag ser redan fram emot nästa år, nästa 30 oktober, nästa namnsdag för bella och elsa. För jag ääääääälskar dig isabella och har sjuuuukligt kul med dig <333

Nu ska jag snora lite till, kanske på dig om du har tur. Hejdå!

image109 bella som söööööt

image110
vääärldens finaste bild typ tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott då! ^^

2007-10-31 @ 10:02:26
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0