torsdag!!

nu är det då torsdag gott folk! vilket betyder.. en dag närmare till helgen?!
torsdagar är ganska bra dagar, ganska. Hade iaf en bra dag i skolan idag, sen när jag slutade så åkte jag in till stan och träffade nicolina, vi åkte till kladdkaka (ett fik) och fikade&pratade. Sen åkte vi hem, det var kallt.
När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag här och försöker plugga. Har so-prov imorrn.. och jag har världens sämsta vana att börja plugga kvällen innan. Men jag ska faktiskt skärpa mig.
Som sagt, nu ska jag plugga. Historia prov! yipppppppii..

 

lite bilder. det dröjer typ hundra år att ladda upp en bild, så det blir bara två idag. SÖtungar säger jag Baraa!

erika

Kommentarer
Postat av: Nico

awwwie, mysigt säger jag bara

2007-10-18 @ 22:58:34
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se
Postat av: v

vilken snygging

2007-10-18 @ 23:02:51
Postat av: josefine

fin bild, syster :P

2007-10-19 @ 23:32:30
Postat av: erika

mycket mysigt säger jag

2007-10-20 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0