5 september 2007

erika är älskad .

jag måste berätta lite snabbt om min vecka hittills, eller börjar med helgen (:
efter skolan i fredags åkte jag iväg för att möta upp familjen och kusinerna vid slussen. sen åkte vi iväg på kryssning till helsingfors, och vi hade en massa kul hela helgen :D

måndagen började med skola som vanligt och vi fick lära oss att rulla permanent . sen efter middagen lekte jag med erika, vi frossade på bryggan och tog en mysig promenad . älsk
 tisdagen började även den med skola, då fick vi föna hår och klippa för första gången, kul (a)
sen åkte jag nico och milla hem till sara för att se första avsnittet av idol, mys med er och mycket skratt . sen blev det en prommis med mamma .

idag hade vi bara två lektioner, fast egentligen bara en, på idrotten åkte vi bara för att kolla på hallen och träffa läraren, sen åkte vi till skolan och hade engelska, åt lunch och åkte hem . bakade lite och sen kom sabina och lekte lite med mig, vi åt middag och promenerade iväg för att ta oss till dansen .
 
erika är såå mycket älskad, och såå mycket söt ..   
image9
( vi förstår inte hur vi kunde klara oss utan comviq kompis )

pusss, victoria

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så stolt över dig bästis! Du har lyckats skriva ett helt blogginlägg! Jihuuu! :D:D
ÄLSKAR DEJ! <3

2007-09-06 @ 22:30:03
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0