en tisdagskväll

har inte skrvit på länge, den biten har erika fått stå för.. (a)

men helgen spenderades iallafall med mina underbara i trosa, måndagen med samma underbara på 93:ornas prova på kväll på konfan, vi ska ju nämligen bli ledare för dom.. :) då oxå min systeryster som är 93:a :)

idag har jag varit i skoolan hela dagen och rullat permanent och fönat hår, kuligt (:
kom hem och åt och sen åkte jag och pappa iväg för att övningsköra litegrann, jag var typ duktig (a)
efter det åkte vi hem och kollade på idol, drack te och så skulle jag pluggat lite, men det blev inte av, så nu funderar jag på att slå en pling till min bästis istället.. :)

jag tycker att erika är typ väldigt söt, så därför läggs det in en väldans söt bild på henne, hoppas att hon uppskattar den lika mycket som jag gör :)

image56

pussshej / victoria


Kommentarer
Postat av: Sara

Meen hallåå! Du har minsann inte berättat för mig att du var ute och övningskörde! Din lilla prutt! <3 :D
Vi ses imorgon! ÄLSKAR DEEEEJ!!

2007-09-18 @ 22:39:36
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

ful ful ful!!!!

2007-09-22 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0