en trevlig helg

helgen är återigen över och det är söndag! en ny vecka och nya tag har vi nu framför oss..
helgen har varit super trevlig!
i fredags var jag, bella, mathilda, tess och lollo inne i stan och åt middag, tittade på bio m.m. Såg supersugen, den var rolig. träffade även ronja på bion och hon satt brevid oss i salongen.
 sen åkte jag och lollo hem och sov hos mig! vi saknade även tina super mycket under kvällen.

på lördagen så sov vi ganska länge, sen städade jag lite medans lollo tittade på!
efter det gick jag hem till victoria och hämtade henne, vi åkte in till staden och vandrade runt lite i affärer. provade världens finaste jeans på miss sixty men eftersom jag är väldigt pank så kunde jag inte köpa dom.. men hoppas de finns kvar senare!
sen åkte vi hem för att byta om, eller victoria ville väldigt gärna göra de så då gjorde vi det, haha. sen åkte vi tillbaka in till stan. vi åt i kungshallarna vilket smakade väldigt bra och gick sedan och köpte godis&sånt till bion. vi såg "berätta inte för någon" den var fransk.. och mycket bra tyckte vi!

efter att vi hade sätt filmen ville victoria väldigt gärna se en till film så hon gick in och satte sig i en annan salong. hon var helt ensam i salongen och jag lyckades fånga henne på ett foto.

bio ensam

sen åkte vi hem, cyklade lite och så. tittade på en till film, pratade massor och hade det allmänt trevligt precis som vanligt! hihi.

e: tänk att livet skulle sluta såhär..
v: ...som ett chips.

e: vad e hon?
v: halv tolv redan
e: nämen, inte konstigt att man är trött!

ÄLSKAR HENNE MEST<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0