helgen som gått.

nu är helgen över och imorgon är det skola igen, jobbigt jobbigt.
nu sitter jag hemma hos victoria och bloggar, medans hon duschar.

i fredags så hade vi myskväll hemma hos tina i min klass, de var jag, tina, bella, carro, mathilda, tess och lollo. vi köpte massa godis och chips, sen åkte vi hem till tina. medans hon hade träning så lagade vi mat, pizza och dukad och så.. sen när hon kom hem så åt vi mat och mös vi en massor, tittade på film och hade massa tjejsnack!
på lördagen vaknade vi tidigt hemma hos tina. jag, carro och bella sov i tinas vattensäng och varje gång nån vände på sig så vaknade vi alla. vi gick upp och åt frukost och sen badae mathilda och lollo.
sen åke alla hem till sig.
jag pakade mina grejer för att åka hem till ronja för vi skulle fixa oss tillsammans. vi fikade lite med hennes familj, pratade och lockade håret! klockan 6 var vi hemma hos nico där nico, victoria, ida och sabina hade lagat jättegod mat. vi började med en bål och lite snacks innan maten.
eftersom jag och ronja precis hade fyllt år (tre veckor sedan...) så var de oss de firade. vi fick varsina lappar där de stod grejer som vi skulle klara av under kvällens gång, det var kul.
kvällen blev alltså trevlig med mycket skratt och lite känslor från framförallt min sida. sedan somnade vi sött hemma hos victoria!

idag så har victoria och sabina färgat mit hår, det blev typ bra......
förresten så har victoria också färgat sitt hår, i går tror jag det var, det är också fint!

nu måst jag gå, pusspuspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0