25 april

Tjo nu är det fredag och jag sitter och lyssnar på musik och har precis ätit.
Jag är inte så glad, vet inte varför. men livet är okej i alla fall.
Fast snart ska jag hem till plopp och hämta den och sen ska vi gå till brommaplan och träffa lite andra<3 och imorgon är det NOSdag för hela slanten och vi ska till staden och en del saker måste införskaffas.
idag var det svenskaprov, gick helt okej. brandalarm för de är en piroman på våran skola. (DE KÄNNS INTE SOM FREDAG IDAG) sen var jag lessen så jag satte mig i solen och grät lite men sen satte vi på musik och pratade och allt blev bra och sen käkade vi feta lunchen med massor av saker och najs var det.
efter skolan chillade vi i solen och sen åkte jag till stan och käkade glass och sen hem hit.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0