ååååhhhh vilken underbar dag

Tjo!
Nu är det måndag och idag är värdens jobbigaste dag i skolan, men tina har kommit hem från usa och hon hade köpt victoria secret underkläder till mej i USA!! älskade dem och de var tre trosor. Plus en bh, den minsta storleken som fanns i hela affären men den var för stor för mig, najs. Sen hade hon klubbor och tuggummin också! Så bäst lixom.. Och imorgon åker lollo till polen. Jag har lånat oc säsong 1 av henne så nu sitter jag och tittar på det. Imorgon har vi sexdag i skolan, ska ha dans och sen nån föreläsning eller något annat trevligt. Nu ska jag ladda upp några bilder från lördagen, typ fyra stycken eftersom sjöhästen tog bort den allra finaste bilden någonsin typ.
Pussilusk<33

Kommentarer
Postat av: m

hahaha den va INTE vacker!!!

2008-04-07 @ 21:48:10
URL: http://matsii.blogg.se
Postat av: erika

kanske inte vacker, men SNYGG milla.. de är skillnad.

2008-04-07 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0