bäst jag lovar

halloj<3 idag är det lördag och helg!
Igår i skolan hade jag historiaprov de var svårt men g-delen gick bra så jag hoppas på ett g iaf. sen efter skolan träffade jag nitram och vi mös och käkade pizza och kollade på film(a) skulle bli en prommis med sia men det hanns inte med, men någon annan dag kanske?
sen idag vaknade jag typ 10 och gick upp, käkade och började plugga. sen träffade jag sleeping nose vid kramis och vi drog mot vällingby och gick till vällingehus och jag åt sushi och victoria åt kebab med kyckling, hon fick vänta typ 20 minuter. kul. sen köpte jag en bikiniöverdel från HM, den var skit snygg fast jag fick minituttar men de gör inget för den var snygg iaf. sen köpte jag ett nagellack. vi såg fetaste fjortisarna på åhlens idag, typ dog men de var kul att glo lite på dem. sen köpte vi glass och åkte HEM.
sen gick jag hem och städade och nu dricker jag kaffe (ÄLSKAR DET MED CARAMELL) och så har jag skrivit en svenskasak och känner mig duktig<3 om en timme ska vi till sollentunna och äta middag och mysa med lite folk och julia kommer hem från spanien idag så henne får vi träffa också. sen ska jag jobba på söndag, snark typ. vill inte! aja de va de de.
idag på tunnelbanan så sitter vi där och chillar galet, sen kör vi in i en tunnel och de blir svart så man kan spegla sig i tunnelbanerutorna.
Victoria: kolla mitt HÅR!
Jag: Men kolla MITTTT hår.
Vi fick typ panik eller något för vi var as fula (livet som snygg)
en annan gubbe som satt bredvid började as garva åt oss, vi garvade lite också och ploppade lite. tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0