bästa bästis

iih vad fint sarisen har gjort (a)
igår myste jag och erika i solen, vi picknickade lite och promenerade, det var mysigt.
idag hade jag sovmorgon till halv ett och det var jätteskönt, hade permanent och sen idrott teori, mindre kul men med en tungis brevid sig funkade det! var massa förseningar så jag fick sitta på tunnelbanan i ungefär tre år men jag kom hem tillslut.
så fort lilla systeryster kommer hem ska vi promenera till pizzerian och äta middag bara vi tvåå, de blir mys de, mammi och pappi är inte hemma och inte orkar vi laga mat heller. sen blir det dans och plugg! nån som kan förklara plus och minusladdade saker för mig? jag fattar imgenting och har panik och så men så kan det ju vara får hoppas att det är ett snällt prov med massa frågor som jag kan och inte massa knepiga, för jag vill inte sitta som största frågetecknet liksom :s
mjukiskläder nu! pusss<3

image406

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0