?

igår blev det mys med mina människor, men humöret var inte på topp hos nån av oss tror jag? men bara för att ni är så underbara så blev det bra iallafall!
jag har försökt nu, flera gånger. och jag orkar inte mer. jag vill ha en förklaring, nu. jag blir ledsen på riktigt, så nu ska jag tänka på nått annat.

idag blev det solning med bäääääääääästa milla<3 och sen stan med min älsklingsplopp! <3 vi myste runt hela dagen och köpte lite fina saker och lite trasiga och lite goda, vi blev genomblöta för att det kom värsta 'störtskuren' och vi va tvungna att ta ut pengar typ en miljon gånger.
här sitter jag nyduschad och om en timme får vi gäster, så jag måste byta om och torka håret och sminka mig och allt sånt där nu, tackochhej<3

Kommentarer
Postat av: mill

du är liksom bättre

2008-04-27 @ 01:54:13
Postat av: Sara

Jaa, du är lixom det (:

2008-04-27 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0