fina dagen

jag är lessen för att jag inte bloggat så mycket men jag har haft annat för mig (eller inte) men victoria har varit jätte duktig på att uppfatera!
men jag vet lixom inte vad man ska skriva.. kul att läsa vad jag har gjort idag:
vart i skolan och ätit schnitsell och hade bild och engelska och gympa och gymmade och åt bounty hela dagen och lollo kom hem från polen och var cool. sen hade vi spanska och det var kallt i klassrummet men jag orkade inte gå och stänga fönstret. imorgon ska ALLA i våran skola ha pyjamas annars är man tråkig. jag vene vilken pyjamas jag ska ha, men någon hoppas jag.
och idag hade jag mina just nu favoritjeans för de är så sköna men en del tycker inte att jag har någon rumpa i den.. aja. på bilden skulle man måla en tre bild, alltså någonting man gör, typ hur man pussas, biter på en penna osv. idag när jag kom hem gick jag och la mig och sov de var skönt.

idag ringde min chef (visste inte att hon var min chef ens) och vi pratade jag och ska sluta på donken för de var en FET missuppfattning av en person så jag kan inte jobba kvar. kul. mc donalds är ganska bra, hamburgarna är goda, pommes fritsen är bäst, glassen god men man vet aldrig om dom som lagar hamburgarna har tvättat händerna efter toalettbesök. tänk på det:) tjing!

  hittade dessa fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs bajs

2008-04-15 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0