friday<3333333333333333333<3

Jag har ingen aning om vad klockan är eftersom klockan på den här datan går TOTALT fel om den inte är 13:32. Men jag tror hon är typ kvart i sju.. Orkar inte kolla för då kanske jag får panik.
Men jag kände att jag var tvungen att blogga lite när jag såg hur mycket ploppy bloggat men jag hinner inte!
Igår målade jag naglarna och pluggade historia HELA kvällen, ändå kan jag det inte.
Idag är det fredag och det är skönt, sen är det helge äntligen. Men jag är lite nervös och sen lite seg typ. Eller jag vet inte. Har varit tomt i skolan den här veckan, för lollo är i polen med sin granne och gör något. Tess är hemma och saknad som in i bomben<3
Jag vet inte vad mer jag ska skriva, idag ska jag ha ett turkost linne på mej. På söndag ska jag jobba, vilken nyhet va? Jag har två provn nästa vecka och två labbar som ska vara inne plus att de är FYRA uppgifter som jag inte gjort i svenskan: referaten, bokskiten om nenepojken, novellgrejen analys och per lagerqvist grejen. Jättekul! Sa att jag hade alla hemma på datorn, har ingen. Skit.
Aja, livet går vidare och jag är lycklig iaf. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0