greven av monte cristo

har precis skrivit klart filmanalysen tror jag, eller kanske inte men jag orkar inte mer för jag har skrivit en och en halv sida typ och det får faktiskt räcka. jag har svenska i typ en och en halv timme till och sen ska jag äta fisk och åka hem snabbt och gå ut med wille som inte ens kommer vilja gå ut för att det är dåligt väder men han måste.

så fort bästis slutar ska vi dra oss till vällingby och kolla i affärer och kanske äta mat eller så äter vi mat hemma, vi får se. imorrn ska vi mysa oxå, efter min ångestdag på apu:n alltså. ska klippa petra och tänk om de blir fult och tänk om hon blir onöjd och typ går hem och är ledsen för att hon är ful i håret? kul liksom
vi har inte klippt o skolan på typ år och dar så tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör och klipper helt galet? lets hoppas att de inte händer.

nu börjar folk bli klara och jag tror att alla har skrivit typ en hel bok eller nått men inte jag för jag kommer inte ihåg filmen bara lite i slutet typ men början har typ förvunnit ur mitt huvud.

puss barn<3

Kommentarer
Postat av: m

hih gullunge du är nog den bästa av oss 4 på att klippa, tror inte du har glömt hur man gör :)

jag har också ångestdag imorn, jag är fett nervös, tänk om de suger :o !

2008-04-10 @ 13:20:38
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0