hallelujah

onsdag idag och tidig morgon till skolan och skolan suger just nu ingenting är roligt där förutom dom söta människorna men lektionerna suger och imorrn är de nationella. idag var vi busiga och vägrade jobba så jag och min tungi tvättade hår med silverschampo och fluffade och gjorde fint. sen stan med milli som köpte tantknästrumpor och deo och jag köpte nagellack.
plopp kom och mötte mig och vi gick runt i ängby som vanligt och pratade om allt och lite till och jag blir typ ledsen när jag inte förstår mig på personers beteende.. jag vill att alla ska vara glada på mig eller säga till mig vad jag gör för fel, tell me.
när jag kom hem lagade jag och jossa våran som vi trodde favoritmat, med de va inte de längre upptäckte vi.. menmen.
bästis tittade förbi och vi diskuterade viktiga beslut och allt sånt jobbigt man måste göra, sen mötte vi sabina och vi¨åkte till dansen som förresten blivit väldigt svår men de är roligt.


MILLA HAR HITTAT SIN HÄSTTÄNDARE OCH JAG BLIR GLAAD.


Kommentarer
Postat av: Anonym

i luv you

2008-04-18 @ 19:48:09
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0