i-see-you.com

igår blev de ju mys hos rikard med film och godis och allt som hör till ni vet, två mysiga vänner tillexempel (: ni är så bra<3
vi trodde att rikard hade dött med de visade sig att så var inte fallet så vi blev lättade när han öppnade dörren levande när vi kom liksom.

upp tidigt idag iallafall iväg till kyrkan och leka med små söta konfisar till klockan två. (sara attakerades av en aggressiv sebbis) sen alvik med bästis, mat och glass och skratt och såntdär..
har precis duschat nu och provat silver schampo som mamma köpte igår, hoppas de blir bra! får se när de torkar. sitter här i mjukiskläder och ska snart läsa svenska bok, jag måste göra aris prov, jag kan inte, de är svårt. sen måste jag plugga davines. men de är faktiskt söndag, gud säger att man ska vila eller nått.

nu ska jag försöka komma in i hon går genom tavlan ut ur bilden, den är typ seg. puss sötbarn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0