i wonder why

söndag idag, men bara tre dagar i skolan framför, så de är ju typ sjukt skönt eller nått. har varit och handlat mat i stora lass med mor och far hela dagen typ och nu är jag äntligen hemma och ska snart träffa sabinasöt så fort hon har löpt blommor och kommit hem igen.
igår hade vi gäster och de va typ kul för dom är roliga så vi hade roligt och trevligt och sånt. sen somnade jag bangbom och ville inte riktigt vakna när sara messade halv 10 imorse och ville gå på prom! galna människa tänkte jag och somnade om.
så den prommisen vill jag ha ikväll eller nått istället (a)
 jag vill ha sommar och sol och shorts och linnen och solbränna och glada människor.

image407

pussade.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha! Tror'u inte jag anade det redan igårkväll din tröttis? ;)
Men jag tycker om dig rätt så mkt ändå ^^

2008-04-27 @ 18:08:15
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0