i'm gonna smile cause i deserve to

igår sov sannisen här och vi myste och jag kom på att jag har saknat henne massa, för vi är typ väldigt bra tillsammans<3
imorse åkte vi till skolan tidigt och jag färgade hennes hår, tur att man har en tungis som kan hjälpa till. de blev faktiskt ganska bra! va ju typ helt missfärgat orange innan, men nu blev de bättre :) ska slinga henne igen om typ två veckor eller nått. stackars henne, hätta är oskönt och jag blir lite rädd för henne, hon ska hämnas..
sen var det engelska nationella muntliga och de gick sämt och jag skämdes typ men nu är de över och det är bra. åkte till stan sen och köpte en typ tunika, den va  fin och sen åkte jag hem och åt mormors mat som va jättegod. har vart ute och sprungit oxå, hurt typ. mina ben dog nästan och jag ville gråta. de gjorde jätteont så mamma fick klappa lite på dom.

plus att jag saknar erika så himla mycket nu så jag tror jag spricker :( kom hit och nosa nuuuuu
image402<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0