imorgon är det gratis b&j glass i stan

tjo jag ersänner att jag är sämst på jorden på att blogga. men vill ni veta en bra sak då? jar har en nos, alltså inte just min egna men min nosbebis och hon är bäst på jorden på att blogga. och vi har en mininos kompis som har gjort våran design as snygg. tänk om man hade en sådan nos!

nåja idag är det måndag och de är ganska trevligt, jag äter dumleglass! idag kollade vi kalle och chokladfabriken på engelska och den är bra och rolig och allt. sen hade vi bild, men ja hade fått för mig att de inte var någon bild så jag hade sagt det till alla så en del va inte där. iaf så satt vi ute i solen och målade. sen hade vi lunch, minns inte vad det var men typ chicken bits med ris vilket är mums. sen kutade vi till bankomaten eftersom jag var skylldig tessi exakt 114,50 kronor. efter det minns jag inte, men vi hade gympa och det var najs och sen spanska vilket jag dör på. skulle seriöst hellre sitta kvar i skolan i tre timmar och ha data än att ha 30 minuter spanska. sen äntligen var skoldagen slut och jag och lollo och mathilda chillade och pratade med en kille som åkte samma buss som mig, lite coolt.

lycka till på engelska nationella imorgon alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0