kändisparty

Tjo. Idag vaknade jag tidigt, alltså typ halv åtta av sol i rummet i mina ögon. Och jag ville bara sova men det gick inte alls eftersom jag inte satt upp rullgardinen, smart där! Men jag är inte trött som en gurka nu.. är ganska pigg. Ska till IKEA snart och shoppa lite saker och sen hem och montera upp alltet<3

Igår var jag, victoria (victooria.blogg.se) och sara (soerens.blogg.se) och var coola på Tonys 50års partaj. Vi fick hälsa alla välkomna, springa med paket, hälla upp champange, duka av tallrikar, hämta vin&vatten och ställa på borden, diska, fixa kaffe, efterätt, mat, duka av, ställa undan borden, slänga allt, ställa ut mingelbord, släcka/tända marchaller och typ de. Och de var skit ful faktiskt och LÄTT som en plätt var det värt pengarna. Sara tog lite foton också så ni får se bilder sen. Sen var det hem och jag var as trött och somnade och sov. Idag ska vi nog fira sara men jag är trött och stressad för jag måste plugga och imorgons ka jag jobba, kul..

Ja vad mer? Igår gymmade jag, igår började saras buss att ryka (tur att jag inte tog den) jag serverade kaffe igår till robert broberg och jag klappade han på axxxeln. en cool kändis kock var där och ja.. var inte så trevlig men gjorde najs mat. han klämde även mitt finger i en vin öppnare, först sa jag AJJJJJJJJ men han reagerade inte så jag skrek typ AJJJJJJJJJJJJJJDjaksfbJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ och då släppte han den och gick typ. de gjorde jätte ont ska ni veta.

aaa de va det de nu ska jag klä på mej och sen ska jag åka någon gång, pussilusk<33333

Kommentarer
Postat av: christine

vart ska du jobba?

2008-04-06 @ 02:36:47
URL: http://chrisselito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0