livet är så bra ibland

image382





Livet är så bra ibland och det är sol ute, vi kunde sitta på mitt tak jätte högt upp och de blåste i håret. Igår köpte jag och mathilda glass och raggade småturkar i spånga centrum och solade i SOLEN och det är så bäst bara och jag gick hem i bara linne och ingen skinnjacka. Och sen låg jag och ploppy och stekte på ett berg och nosen blev brunbränd och jag bara blev glad och vi lekte spioner för vi är så jävla bra ihop. sen gick vi hem och åt för oss själva och de var ingen morot i köttfärsen, najs. sen skulle vi köpa men allt blev fel så vi köpte 11:90 chokladBULLAR och nattkatten och mös och sen gick vi in och kollade wild kids. inatt har jag hostat som en galnin och haft as ont i lungan men jag överlever iaf och jag ÄLSKAR låten hallelujah. hur de nu stavas. idag ska alla spånga barn skänka pengar till skolan eller jobba, jag ska skänka för att de ska kunna bygga en skola i sri lanka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0