more then enyone could ever know

den här tjejen, hon är min.
lova mig älskling att du alltid kommer vara du, erika, tjejen som kan få vem som helst att le, tjejen som får mig att göra glädjeskutt.  för du gör mig så sjukt glad och jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig. du ska vara grymt stolt för den du är, för du är galet bra<3 kom ihåg det. i min värld är du värd mer än vad ord kan besrkiva.
jag älskar dig, och jag vet att det alltíd kommer vara vi, det är självklart, vi hör ihop liksom.

image399

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade skrivit värsta långa kommentaren här nu.. men sen tog jag bort det för de behöver ju inte alla veta, de vet ju du.. och jag kan ändå inte beskriva känslor med ord så de är ingen idee.. men du betyder enormt mycket, du gör verkligen det:)

2008-04-13 @ 22:20:16
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0