paniki

jag har verkligen största paniken just nu, davines arbetet ska vara klart på onsdag! herregud shit hur ska jag, eller vi hinna ? och de hjälper ju inte att jag inte fattar vad som ska vara med och hur mycket man ska skriva, vad man ska skriva och hur man ska skriva det, oj va jag inte orkar med de.

försökte mig iallafall på de lite när jag kom hem, de gick dåligt och jag gav upp och gick på prom med ploppybäst istället !
har precis ätit middag nu och snart ska vi åka och handla och sen ska jag klippa jossa om jag hinner och sen ska jag plugga mera och kolla att allt är ordnat och fixat och klart till imorrn och jag har de stressigt.

pusss på er sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0