ploppflopp

har inte skrivit ¨på ett år typ, har inte förstått mig på blogg.se och har inte orkat heller. men iallafall, i torsdafs kom vi ju hem från landet, och på fredagen skulle jag och ploppi måla hennes rum, men de gjorde vi inte, vi spacklade bara, och var hos doktorn och de va läskigt och erika fick hålla mig i handen och jag fick gråta lite och sen gick vi och åt kebab typ och den var god, sen kollade vi lite affärer och köpte glass och åkte hem och duschade, sen åt vi tacos till middag och åkte och spelade bowling, jag vann och det var kul. på lördagen blev de iallafall målning för hela slanten och det blev suuuuperfint och sen på kvällen bar de av hem till tungis och vi hade lite partaj för sarisen som fyllde år :) sen tog de en timme att gå hem mitt i natten eftersom att milla bor på andra sidan jordklotet typ, ploppy smittade mig när vi sov så nu är jag oxå sjuk. på söndagen bakade vi godaste kladdkakan och satt på taket och chillade. sen var de ju typ världens finaste väder så vi var ute och promenerade oxå ! igår var jag hemma och låg och sov typ hela dagen och idag är jag oxå hemma, men vaken.
så här såg de ut när vi målade ungefär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0