she's an angel

igår blev de apu och klippa som gick braigt, sen blev det mys med bästis! sov dock stärre delen av kvällen.. sen kom två pojkar och mös med oss.
älskar dig grymt sara och det gör ont i hela kroppen när du berättar sånna saker älskling, men vet du ? man får vara ledsen oxå, man får gråta om man vill och man behöver inte vara glad alltid, men jag beundrar dig som är det. det skulle jag aldrig orka. du är sjukt stark, det vet du. men jag vill att du ska veta att du kan berätta för mig, jag vill att du säger hur du känner och jag vill trösta dig, alla behöver det ibland, tillochmed du bästa

image397


idag var jag och ploppy i vällingby, åt mat och kollade i affärer, snart ska jag dra mig till rikard, mysmänniskor där.
dresscode: mjukisar och kyrktröjan<3

ha en bra lördagkväll! de tänker jag ha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig

2008-04-13 @ 00:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0