solad

måndag och har varit på dåligt humör hela dagen, suck. hade klipp som inte gick jättebra, sen engelska som sög.
efter skolan åkte jag millis och chrisse till islandstorget och solade, superskönt.
när jag kom hem hade mormor gjort raggmunkar, då blev jag glad :) har precis ätit och ska väl snart ta mig an boken som ska vara utläst snart..
ikväll blir de prommis och träning med mammor. och bästis.
i morse såg jag sabina, två gånger, men hon såg inte mig. och på måndag kanske jag ska färga sanna, hon har tydligen fått en oönskad orange färg på håret, illaaaaaaa. hoppas att de kan fixas till !

sitter vid min systers dator och hittat massa gamla bilder, de är ganska roligt..

pusssochkraam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0