söndag

idag är en sån där riktig söndag känns de som. är sjukt trött, har massa plugg och är förkyld. sitter här med davinesarbetet igen, de går lite framåt tror jag. jag vill åka till vällingby sen, så dekanske jag gör.

kvällen igår blev inte riktigt som vi hade planerat.. men de blev bra tillslut ! vi fick vandra ända långa vägen till ängbybadet(!) för där va alla saras människor som vi skulle träffa och de andra födelsedagsbarnet var oxå där, så de va bara att vandra på. där va de lite livat och vi stannade där ett tag, vet dock inte riktigt hur länge, men tills vi frös och rikard sa att vi fick komma hem till honom. så rikard sebbis och mille kom och räddade oss från kylan :)
vi hade roligt och somnade skönt i rikards säng. va tvungna att gå upp tidigt och traska hem, ganska onajs men de gick ju ganska braigt !

nu ska jag fortsätta vara duktig !
wish me luck, pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0