spindlar.

idag låg mitt (nicos) linne på golvet och så kommer en liten äcklig spindel och KRYPER IN I de, man ba najs :S och sara provade spindelstövlar på din sko idag och hon kunde ha storlek 31, det har typ bebisar.. och sara förstås.
jag köpte såkallade balongshorts idag, dom var fina. sara köpte skor och kofta och linne och väska och vi åt mat och chokladboll och muffins och jag sprack nästan och sara med tror jag. sara är typ jättebra, även fast hon har små fötter och typ tre veck på magen.

imorrn är de bästiskväll som gäller, vi ska mysa gärnet och allt sånt som vi alltid gör.
på lördag ska jag mysa hemma hos rikard, det blir najs även fast typ ingen kunde så de blir bara jag tungis mille rikard och sebbis men vi kommer ha mysipysi, de vet jag.
på söndag ska jag upp tidigt har jag kommit på så får se om jag sover hos rikard, vill men vet inte om jag orkar. vi har konfaträff med dom små söta och ska vara där halv 10!
jag gjorde nyss te men de blev äckligt så jag hällde ut de och nu ångrar jag mig.
ska snart lägga mig och läsa och kolla på scrubs och sova och drömma om hur bra jag kommer klippa imorrn.
godnattpusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0