städning på g

japp, nu är hela familjen kalmbäck i full gång och städar. det dammar och jag blir snorig i näsan, men ibland måste man ju.. och idag var tydligen 'stora städardagen' enligt mamma, yippie..
idag efter lunch åkte jag och mina två söta till gamla stan och åt glass och solade vi vattnet, det var sjukt mysigt med sjukt bra personer (a) ni är sjukt bra.
sen hälsade jag på jossa på praon och hon va duktig där, när jag kom hem somnade jag bums men blev väckt av telefonen och hann inte somna om förens det var dax att laga mat och äta middag med hela familjen. vi planerade våran sommar typ.
nu ska jag återvända till städningen och damsugaren! 
<3<3 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej! var gärna med på min tävling som jag har på min blogg :)

2008-04-24 @ 21:42:37
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se
Postat av: mill

=) de va mysi!

2008-04-24 @ 22:04:33
Postat av: Sara

Duktiga ni är ^^ Kan ni inte komma hit och städa också?

2008-04-24 @ 22:24:28
URL: http://soerens.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0