superstar

saknar victoria otroligt mycket men vi är ändå bäst ihop för de ska ALLTID vara vi. alltid.

idag var det månda och de var bra för åt pepparkakor och hade basket med någon annan ekev på gympan, jag gjorde mål. stolt. sen var jag och mathilda inte på spanskan vi åkte istället in till stan och jobbade med att klistra igen kuvär. de var inte alls jobbigt utan kul typ och vi fikade och kollade runt där. lätt värt pengarna! sen köpte vi två ben och jerrys var och frossade, busigt. sen åkte jag hem och pluggade matte, duschade och nu ska jag snart sova.
imorgon är det tisdag och MATTEPROV fuck och sen vet jag inte, slutar tidigt men måste gå på stöd grej också. inte lika kul. hoppas de är god lunch imorgon.
idag fick jag en ny mobil den var mycket najsigare än den gamla eftersom skärmen var helt mos typ. den här är braig fastän jag inte kan ändra ljudet, men vad gör det? allt annat i livet är bra lixom.

i helgen chillade jag massor och de var najs. sen jobbade jag och eftersom de var bra väder var det proppat med folk och de tjänade 14000 på en timma. de var coolt. fastän de som jobbade där bråkade och jag stod bredvid och tittade på och lyssnade, han tyckte att hon sa saker som inte var sanna.

men hon är snäll.

vi satt och pratade om att jag skulle sluta men jag ska nog inte de, jag vet inte. alla säger olika saker. ena chefen, chef nummer 1 säger att han vill att jag ska jobba och att jag får jobba efter sommaren, den andra chef nummer 2, säger att jag inte får det och måste sluta. de andra säger att chef nummer 1 bestämmer och att jag ska skita i vad chef nummer 2 säger. jag ba ooooookej. men vi får se helt enkelt! kan börja jobba någon annans stans sen där man får lite bättre ob kanske. vene.
nu ska jag sova snart ska upp om 7 timmar. imorse var jag död. en kudde i min säng är borta!
jag är drygast på jorden enligt någon. nä.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0