tutti frutti

Nu tror jag minnsan att min nos är lite smått nervös, har precis pratat med henne i telefon men jag vet att de löser sig precis som med allt annat här i världen..
Idag hade vi sex dag i skolan och hade typ någon föreläsning då nån snubbe pratade om sex i typ en del delar av afrika och de var de ända nya man lärde sig annars var det som vanligt folk från något ställe där som pratade och sen fick man diskutera saker i grupp och köra heta stolen. Jag orkade inte gå på dansen för jag var trött och någon hade böjt mitt lås och förstört det så jag var tvungen att gå till vaktmästaren så han fick fixa det.
Idag gjorde jag världens uppoffring jag gick upp halv sex imorse och åkte till skolan och var där sju enbart för att lollo hade glömt sin KAMERA i mitt skåp. sen satt jag där en och en halv timme och chillade och pratade med folk och försökte plugga historia och rensade ur väskan och så. (jag har världens godaste kaffe med caramelsmak:D)
puuuuuuuuusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0