9 augusti 2008

idag har de varit regn sol regn sol regn sol om vartannat typ, eller kanske inte regn men moln och så. men lite soli iaf:) jag sara cilla och bananis var inne i staden och kollade på stiletto run, springtävling i högklackade skor, det var kul och vi designade även egna skor och hoppas vi vinner! sen åt vi donken och två flickor åkte hem och vi andra två gick till gina där jag köpte en tröja och tutti ett par skor, alltså inte på gina utan på vagabond!

juste och TACK för designen, jätte fin verkligen! och kul med lite förnyelse.

och som jossas (victorias lillasyster) kompisar sa: bloggen har blivit så tråkig! därför så ska vi bli lite roligare med lite mera bilder.

en kväll hade vi en traditionell ploppafton, med de menas att jag och hon träffas och har det megamys bara vi, de är sådant som händer lite då och då. oftast blir de läskig bio, snask, cola och sen hemi och sovi och ta snyggbilder på oss!
Vi såg iaf

barnhemet. den var läskig och ganska bra men jag hängde inte med hela tiden:(:(

  
1. kall kaffe från mc cafe. en var god och en var inte god (äcklig)
2. vi
3. vi är söta och bra.


jag ska färga mitt hår någon dag. pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, bra att ni gillar den ;)

Men ni måste fixa kategori så man vet vem som har skrivit. Knasisar <33

2008-08-09 @ 23:43:48
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0