cyklii

godmorgon!
jag är typ värsta hurten, har redan varit vaken i 3 timmar, och varit hos tandläkaren. det va typ ganska onajs och gjorde lite ont och så, men jag överlevde.

 igår blev det typ galet mys. vi kollade på två filmer, en läskig eller typ äcklig som hette storm warning eller nått sånt, och sen såg vi pretty woman och den är typ goos.
vi åt snask oxå, och så cyklade vi ju.

idag ska jag, sari och siv och till ikea för de är så mysigt där. hoppas vi hittar nått fint som vi vill ha.
juste, jag har tjuvat alex tröja och den är typ gosigast.

här är bilder från våran gosdag.



nu ska jag städa, kul väl?

Kommentarer
Postat av: Sara

E de samma tröja som jag tjuvade och glömde hos dig? ;) Den blå/orange-randiga? ^^

2008-08-12 @ 13:00:08
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: vic

haha japp, den är typ najs (;

2008-08-12 @ 22:34:43
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0