det bästa.

tjooo, skrev värstaste inlägget igår men de ba försvann och då oorkar man ju inte skriva om så de gjorde jag inte..
men iallafall, i tisdags åkte jag och tungisen ut till liito och busade och mös ute hela kvällen, sen kom nico oxå efter jobbet! sen blev de sovi i ett bastuvarmt rum och jag trodde att jag skulle smälta bort typ, alla mina tre flickor va lustiga i sömnen och jag låg och fnissade lite åt dom :)
onsdag morgonen hurtade vi upp och gjorde pastasallad och jag och milli åkte till blå lagunen eller nått sånt och la oss och stekte och badade (millis är en badkruka!) sen kom chrisse när hon hade jobbat duktigt :)
när vi kände oss som tre kräftor åkte vi hem och åt och fixade oss och sen bar det av hem till mammut anton.
vi busade och hade de trevligt och så hela kvällen, somnade bums i en bäddsoffa och vaknade upp på morgonen och tog bussen hem till ängby igen, sen blev de sol och bad med sabina på dagen  och sen en nattpromenad med min saknade ploppis!! vi vandrade runt några timmar tills vi blev så trötta att vi höll på att somna eller nått.

idag blir de badi med millis och chrisse och sen grillning i sundby, de blir nog najsi de (:
och juste, på tisdag åker jag till leksand och leker med mina kusiner, på onsdag åker tungis och b (kommer sakna er massa ju!) och på torsdag kommer bästis hem! wihuu
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0