en fredag att minnas typ

helluuu, sitter här i soffan med en latte och chillar galet liksom (; har haft en asbra helg med asbra människor!
i fredags va de ju då överraskningsgrej för erika, de blev jättelyckat! alla flickor (utom tungi som var sjuk typ :( ) åkte ut typ hur långt som helst i bålsta och där satte vi upp våra tält och grillade gott och drack gotti och hade de allmänt bra liksom. bilder kooommer<3
lördag bestog av städning av tältplatsen och sen hem, var typ död efter en natt i tält. galet kallt och om möjligt ännu mer galet hårt. så sömn va de lite brist på. så väl hemma blev de en dusch sen sääääängen. sov lite, sen upp och äti med syster och sen träffa ploppy!
vi hyrde film, berätta inte för någon, köpte snask och låg i hennes säng och myste hela kvällen, typ najs :)
idag cyklade vi till vällingby och hon tjejen med grå outfit hittade sina fina byxor på åhlens och vi fixade med sl kort och sånt.
snart kommer min mammi hem, då ska jag hjälpa henne att laga mat, sen ska jag plugga engelska om jag orkar, annars får de bli på tunnelbanan imorrn, anragligen så blir de imorrn. och juste sen nångång ikväll kommer elinpelin hit, då ska jag klippa henne!
(jag är förkylld!)
pussssssss på alla bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0