en liten tisdag

snart är de den 6e augusti och de betyder att de är 12 dagar kvar tills skolan börjar.. Och de känns, jävligt kul men samtidigt lite småjobbigt att typ gå upp på morgonen:( och sen de faktum att de kommer bli jätte mörkt och kallt snart.. uschi lixom!

idag kom jag hem från vingåker där jag var igår och lite idag och de var mysigt och massor med regn och blåst och dåligt väder, typ som de är i resten av sverige? och sen idag var vi vid outleten men jag hittade inget fint, eller massor av fina saker men inget satt fint och de var ingen mottagning inne i affären!

idag åkte plopp till sina kussar någonstans och de ska färga hår, när hon kommer hem ska vi mysa gärnet massor med bio och så och även mitt hår måste bli färgat. käre tutt (som vart borta en månad) kommer också hem!! saknar henne och ska bli kul att träffa henne, så vi ska också mysa! korgy och rumpy åker till brommagården imorgon och stannar typ en och en halv vecka, så kvar blir vi tre och SIAMESYYYYYYY så vi får mysa allihoppa och ha det trevligt:) och sen ska jag paddli lite sen börjar skolan.

mens är bajs. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0