första skoldagen och ikea imorrn

första skoldagen är avklarad och den bestog av schema och sl-korts utdelning och matte A och engelska B. hur ska jag klara matten? de kommer aldrig gå, hjälp.. :O
vi började även dagen med att komma en halvtimme försent, fast det va tunnelbanans fel..
efter skolan åkte jag iallafall in till staden och träffade bubbisen som är saknad i skolan! efter en stund kom saris oxå och vi satt och kollade på när B1 åt på taco bar, mys älsklingar<3 sen åkte jag hemi och åt mormors galet goda raggmunkar :)
imorrn kommer jag och ploppy att få varsin grymt fin tavla att hänga upp på väggen, kan visa imorrn! så hon kom hit en snabbis och vi planerade vårat hurtbesök till ikea imorrn, vi ska cykla dit och vara typ hurtigast. och eftersom att jag inte har några lektoner imorrn(wiiiiiiiie) så ska jag komma och hämta henne på spånga gymnasium imorrn och sen ger vi oss iväg liksom!
jag har hunnit med att göra en supergod smoothie idag oxå! jättegod faktiskt, hallon, yogurt, apelsinjuice och liite sötningsmedel! prova :)



ha de bäst sötnosar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, dom där bilderna syns bara om man har lösen till nittioettorna xD det går inte att bara kopiera ;)

2008-08-26 @ 17:24:58
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: victoria

märkte de :O sucki:P

2008-08-26 @ 19:47:43
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0