hurt!

idag har jag och ploppsisen varit ute och joggat TVÅ gånger, en gång innan skolan och en gång nu på kvällen, man ba hurt!
och igår cyklade vi till ikea=1,5 mil typ! vi har blivit duktiga typ :) imorrn blir de jogg igen liksooom.

idag va de ju apu oxå, vilket är typ ångest till 100% men den andra praktikanten va trevlig, som tur var! och vi satt och klagade tillsammans och så, allt blir ju liiite roligare om man är två. nästa onsdag kanske vi åker till inzo tillsammans, vi får se :)
sen har min mobil totaldött idag oxå, så här sitter jag, utan mobil och har ingen aning om om nån försöker få tag i mig, de är jobbigt och jag blev argast i världen typ.
men sånt är livet och jag är en ganska glad människa ändå.. :)

nu vill jag nog måla naglarna eller nått, puuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssss!



jag gillar den här bilden, puss!

Kommentarer
Postat av: nos

jag gillar den där tjejen

2008-08-28 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0