I never promised you a ray of light

leeeedig tisdag, sjukt skönt. har gått i skolan en dag och jag tycker att en ledig dag är sjukt skönt? som att jag redan är trött på skolan eller? kanske..
 
har iallafall precis duschat och ska strax ut med älsklingshunden på en promenad, sen blir de ju ikeeea med ploppy :) hihihi, hoppas vi hittar massa fins och att våra cyklar håller typ :)
har ringt min apu idag oxå som jag hade lite lagom ångest för, men dom va snälla och jag får vara kvar där i år med, nu kommer jag ha praktik samtisdigt som nån tjej från st eriks som heter jenny, hoppas hon är trevlig, så kanske jag slipper ha så mycket apu ångest, hih.

nu ska jag torka håret, sminka mig, ut med hunden, äta lunch och sen cykla iväg, hinner jag allt de på en timme? lets hoppas!


Kommentarer
Postat av: Natta

Sv: Tack!:)<3

2008-08-27 @ 14:27:43
URL: http://fries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0