kebabdag

Idag har jag och nosi vart i stan, ätit kebab och träffat några kretamänniskor! Även provat skit snygga jackor som vi ska köpa i vinter (sådan som söt chrisse har) :):) jag köpte: trosor från hm (ni vet sånna där färgglada string i typ 3 pack, de otroligt sjuka är att de ska ta bort dem!! att de utgått ur sortimentet typ, och de var lixom världens bästa) örhängen som var fina och en tröja från hm!! ploppy köpte typ örhängen, linne och bh tror jag, hon kan berätta mera sen! sen var vi trötta och sov hela vägen hem och folk typ ramlade över oss med väskor och alla runtomkring hade stora näsor:o hjälpi typ!

vi åkte hem till var och en och åt, jag åt sallad och de var typ helt okej gott.. snart ska jag ta cykeln och cykla hem till pappa och hämta lite saker, ploppy skulle nog också följa med! hon ska få en 20i lapp för att hon köpte romansallad till mig idag i stan, och jag ska köpa halstabletter för jag har ont i halsen!

imorgon börjar skolan jätte mycket på riktigt (första veckan var bara chill) och imorgon börjar jag åtta:( och ska på anställningsintervju på eftermiddagen!! och kanske köpi en tjocktröja från herr hm (absoluta favoriter) och vill kolla på en kjol som vi såg på åhlens.. och skit snygga byxor från lindex! vill hai i storlek 36!!


älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sara

anställningsintervju vart? :D <33

2008-08-24 @ 20:37:29
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

på en restaurang i stan ju:D eller ett cafe kanske..

2008-08-24 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0