konfirmation för rump och korg

jag har inte kunnat blogga på några dagar, för jag har varit hos pappa och där finns de bara en mega seg dator. och sen har jag gått i skolan och så! men nu är det helg, snart är de söndag!

men jag måste säga att ploppy vart grymt bra på att blogga, jag blir nästan lite avundsjuk.. tänk om jag också vore så brai på de:o jag ska försöka iaf!


jag är ganska trött just nu. var hos milla igår alla nittioettor, plus micke, alex, mille och anton! de var jätte mysigt och vi cyklade lite och satt på altanen och pratade och åt snask! när jag och vico skulle krypa ner i sängen brevid tre sovande personer så gick de helt okej, vi fick plats och kunde sova.. men vaknar typ klockan fyra av att vi inte längre får plats.. och testar soffan, icke.. får inte plats. vi bestämer oss för att vandra hem och tar med en trött tutte och börjar gå. kommer hem till sara typ halv fem tror jag och somnar bums!


nästa dag (idag) vaknar vi klockan 11 och vi med stora näsor börjar vår vandring hem. sen blev de duschi och äti och gå till ängbykyrkan där två duktiga flickor agerade ledare på konfirmation! en del sjöng jätte fint och de var kul att titta:) sen var jag på inflyttningsfest i sollentuna, fick vänta typ jätte länge på alla bussar och tåg och jag frös för någon jacka hade jag inte:(:( men nu är jag hemma och ska sova.


jag ska försöka börja blogga mer, som nosi. tog massa bilder från helgen, de kommer imorgon eller någon annan dag. jag är jätte trött nu, orkar inte ens stänga av datorn:( imorgon blir det stani och lite bhjakt och tröjjakt och så! puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tutte lilla, vi GICK halv 5, vi kom hem till mig HALV 6!! xD

2008-08-24 @ 02:53:38
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej förlåt tutti:( blandade ihop timmarna lite!! ska aldrig göra om det(a)

2008-08-24 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0