onsdagsnos

igår på ikei köptes två fina ramar (en i silver och en i svart) som tur var hade jag ju presentkort! ploppy bjöd på glufffika:) köptes även bruna lådor! fin fina. när vi kom ut och skulle ta cyklarna för att cykla hem var det bara ett problem... hur skulle vi få hem ramarna? dumma som vi är hade vi inte tänkt på det innan. vi försökte lite olika metoder men de gick inte.. så vi fick dra oss till donkin och äta glass och kolla på aggresivt turkbråk och efter typ 40 minuter kom ploppis fader! vi följde med han för att hämta färg typ.. sen hemi och trixa med ramarna! och den ska upp på väggen snart!

idag är det onsdag, började 10 i 10. hann med en tidig joggingtur, hurtigt värre! sedan hem, duscha, göra iordning sig och åka till skolan. där blev de frulle och så! sen kom en ny tjej till klassen från nya zeeland typ.. hade typ engelska och kemi och lite så och de var ganska god lunch och jag skrev ut fler bilder för att sätta i min kalender! fick sällskap av tutt på bussen hem<3jag känner för att hurti nu typ gymma..


bjuder på den


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Detsamma bästa vän <3

2008-08-27 @ 22:06:38
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, så snygga :)

2008-08-31 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0