två underbara

min bästis är nyklippt och hon blev nöjd och jag med (: så de va typ naajs.
efter att vi lekt frisersalong åkte vi iväg och mötte våran plopp och åkte mot slussen, där shoppade vi gärnet och alla tre köpte massa fint! sen drog vi oss till åhlens city och jag köpte ett par strumpbyxor som jag är typ kär i :) så jag är glad. men jeansjakten gick inge vidare.. men jag och erika köpte en najsig kofta att dela på! och jag köpte en gosskjorta och en mörklila tröji :) (vi såg björn gustavssons kusin idag igen, förföljer han oss tro?)
tre döda, men glada blondiner att och halvsov på tunnelbanan hem. jag älskar er tjejer, verkligen.

jag tycker lite synd om alla som går i skolan nu, känns lite konstigt nästan :O men på måndag är de våran tur flickor, men med er är skolan ganska bra ändå :) hihi puss.



mina<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Bästis, jag älskar dig med OCH erika OCH dagens inköp OCH min nya frill OCH denna dag helt enkelt! :D

2008-08-20 @ 23:20:15
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: vics

iiiih, jag kan bara hålla med :D älskar er så jag tror jag spricker :O

2008-08-20 @ 23:35:24
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0