vaniljte, jag är beroende..

sitter här i min säng med en stor kopp vaniljte, typ goodaste :) tänkte typ ta en tidig kväll ikväll eftersom jag inte har nånting annat för mig.
nu har jag bara en vecka kvar på det här sommarlovet, eller en vecka minus en dag! :O men de är ju nästan bara vi enskedegårdare och thorhildsplanare som har sommarlov så länge, eller?
vill iallafall spendera dessa sista dagar på bästa sätt, har lite planerat, men hoppas på att det dyker upp lite mer bus att planera in! :)
så här ser du ut hittills:
Tisdag: kanske staden en snabbis själv eller med nån söt som vill följa med, sedan hurtsimma med min bästa vän och kika tapeter med syster och pappi!
Onsdag: komma och rädda erika på spånga gymnasium och sen åka och kika på jeans, typ våran specialitet!
Torsdag: ?
Fredag: fira erika på riktigt :D typ buusi<3
Lördag: ?
Söndag: bh-jakt och ha ångest hela daagen..
 
och jag hoppas på sool så man kan steka lite och typ bli bruni :D



snart ska jag kika lite på scrubs och sen sovi :) godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Torsdag: Leka med din bästa vän Sara? (a)

2008-08-20 @ 00:25:51
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0