15 december

de är bara nio dagar kvar till julafton! :O och var är julstämningen liksoom?
jag är lite lycklig nu, har klarat av min hemskaste dag på veckan, inte nog med att det är massa jobbiga lektioner, två prov oxå :O men nu är de avklarat iallafall, wihuu.

har haft värsta myshelgen typ, i fredags kikade jag och min älskling på idolfinalen och åt godis, sen sov vi ganska tidigt eftersom att båda skulle upp tidigt, va på apun några timmar och sen blev det raka vägen hemmi och sova lite till. på kvällen firade världens bästa 91or mini julafton och hade julklappsutdelning och sånt mys, snapssånger och fia med hutt spelades oxå :) minibo kom lite senare oxå, och sen åkte vi hem till honom och soov. upp tidigt på söndagen igen och träffa konfirmanderna, jag och sara fick skämmas lite oxå, och så lagade vi ÄCKLIG korv utan skinn(!?) och rinnit pulvermos, blä.
på lördag åker bigbooi!

nu ska jag packa ihop mina grejer, sen åka till spånga och möta älsklingpälskling, sola och sen hem och sovi, hihi :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0