hurt!

Hej!
Tompa som skriver idag.

Precis kommit hem från en löprunda med Vico och Erika, började lite försiktigt, men sen gick det bättre.
Efter en stund blev jag kall om benen så jag sprang iväg lite fortare.
Hursomhelst var det ganska trevligt, trots att det regnade och var kallt.

Ikväll ska vi kolla på idol med Erika och bara ta det lugnt, för imorgon ska vi upp innan gryningen och åka till Hallsberg för att kolla på Jossas danstävling. Ser fram emot tävlingen men inte mot själva uppstigandet ur sängen, men det gör jag i och för sig aldrig!

Igår hade vi mysig picknick ute på bryggan i kyrksjön, var kallt och blött, men mysigt.

Hoppas min älskling är klar i duschen snart, hon är så seg! Jag vill ha en puss liksom!

Men nu ska jag gå och ta på mig vänstra strumpan, baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0