JULLOV!

wihuu, jullov :) fick knata iväg till tunnelbanan kl 7 imorse för att komma i tid till julavlsutningen, ganska onajs. de va kolsvart och svinkallt. och avslutningen va väl inte heller jätte skojig, några lärade stod och sjöng tipp tapp, och we wish you a merry christmas, och rektorn pratade om att usa har fått en svart president (?) men sen blev de mys med klassen men lussebullar och ischoklad och sånt, :)
sen blev de hem och städa, till salongen några timmar, sen hem och träffa min bästa booi, äta middag på torget och sen prommis :) jag älskar dig ploppy, kommer sakna dig massa! <3<3<3
nu sitter jag och väntar på att några 91or ska komma hit och kika på film, och efter det ska jag till min älskling!
imorrn blir de pepparkaksbakning och kanske lite julklapps handling, mysipysi liksom :)



pussplopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0