the big bo is leaving

Om 50 minuter ska jag möta bo vid kramis och sen ska vi gå och äta pizza (och alla nittioettor som vill såklart)
sen kommer inte jag träffa henne, eller någon annan på jätte länge. för inatt ska jag bli en afrikansk nos! eller inatt ska jag sätta mig på ett plan till london som kommer fram på deras morgon typ.. sen ska vi hänga i london en hel dag för att sedan flyga vidare till kenya.. de känns jätte konstigt men de ska bli sjukt kul!

har lite ångest för att sova i tält (i en vecka.. och man måste sätta upp tältet själv varje dag) inte veta när man får duscha och tvätta håret (de lär ju inte finnas duschar precis.. typ bada?) och lite ångest för att bli uppäten av ett lejon.. man vet aldrig.. vad som helst kan hända.

men de som jag inte alls har ångest för är att få bada&sola och gå runt i shorts och svettas och inte frysa som en idiot! och slippa ha vinterskor och kan ha flipflops..

tror jag är borta i 15 dagar eller något sådant, vet inte riktigt! men jag kommer tillbaka någon gång..

kommer sakna 91+ alla andra så jävla mycket. men när ja sitter på planet ska jag tänka på sommaren.. då vi kommer sitta på ett flygplan tillsammans påväg till...... rhodos stad kanske? helvete vad najs tjejer:) älskar korg, tutte, siamaes, nos och rumpa! väldigt mycket.

ploppie kommer hålla ställningen här under tiden..

och asså förlåt men ni kanske inte får några vykort........:( jag kanske inte kommer orka skriva och de kommer nog inte finnas postlådor där vi är första veckan så då kommer kortet ändå komma hem efter mig så då är de inte så jätte stor idee!! och visst vill ni hellre att jag köper typ en afrikansk delicates och bjuder er på?:)

hejdå sverige och alla minusgrader och alla slask och alla svenskar!

Kommentarer
Postat av: chrisse

fy fan vad underbart du kommer ha det! du kommer bli brun som en pepparkaka! Ha det bäst korgy <3

2008-12-20 @ 01:34:51
URL: http://chrisselito.devote.se
Postat av: Sara

Kan bara hålla med litopito <33

Love you tutt!

2008-12-20 @ 16:22:02
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0