20:00

Då är det bloggtajm för mig nu då, länge sedan nu, var väl i fredags när jag var hos victoria kanske? aja, hon berättade vad vi gjorde sen. I lördags var vi i stan med sabina sen och jag köpte.. tre tröjor.. strumpbyxor till jobbet och.. örhängen! aa det var bra och jag är inte pank *stolt* sen på kvällen bar det av mot sollentuna, käkade as god mat och så som vanligt, julia var saknad! Sen på söndagen var det jobbilijobb och nu går det riktigt bra och de tycker jag är as duktig typ, hoppas de iaf. Och det var nya as snygga ballonger som jag fick blåsa och ingen spillde ut något på golvet, skönt. Slutade sju och fick med mig cirka 7 hamburgare plus massor av pommes hem. Då kanske ni förstår varför jag kommer bli fet inom kort. Men vad gör det, mat är mat och mat är bra. Idag var det däremot måndag och av någon konstig okänd anledning var jag pigg imorse efter att ha sovit sex timmar vilket är väldigt lite för mig. Men pigg var jag och käkade frukost och åkte till skolan, sen flöt dagen på bra bra som vanligt. Vet inte vad som hände sen, massor hände. Imorgon är däremot en chill dag, slutar 10, 11 nånting och då blir det semlor med tjejerna. Efter det ska jag till min privatfrissa och klippa mig lite, sen blir det ännu mera semlor. Semeldagen imorgon, mums. Ärligt talat är det den bästa dagen på året efter julaton typ och sommaren, men sen, sen kommer semeldagen. Aja, nu ska jag plugga lite prov imorgon. Pussilussi<33
Victoria: Bilderna kommer, jag lovar jag lovar jag lovar på hedersord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0